Frequently Asked Questions (FAQ)
Jak dlouho trvá doručení mojí objednávky?
Standartní doručovací doba činí 3-5 pracovních dnů.
Jaký je postup v případě výměny nebo vrácení zboží? V případě vrácení zboží, které vám nesedělo, zasílejte prosím zboží na adresu Bruselská 13, Praha 2. Jakmile obdržíme vaši zásilku, začínáme zpracovávat vrácení vašich peněz. V případě výměny zboží, hned jak obdržíme vaše vrácení, odesíláme vaši výměnu.
Jak dlouho musím čekat na vrácení peněz?
Standardní doba vrácení peněz je od 3-12 pracovních dnů.
Do kdy můžu vrátit zboží zakoupené na eshopu?
Zboží můžete vrátit do 30 dnů od doručení vaší objednávky.
Nedostal/a jsem všechno, co jsem si objednal/a. Co mám dělat?
Zkontrolujte svou emailovou schránku, zda jsme vám nezaslali email s informací o tom, že zboží ve vaší objednávce už není k dispozici. V tomto případě vám vrátíme zaplacenou částku a náklady na doručení objednávky stejným způsobem platby použitým při nákupu. Pokud jste nedostal/a žádný email, kontaktujte zákaznický servis a my vám co nejdříve odpovíme.
Je zboží v nákupním košíku automaticky zarezervováno?
Ne, přidání zboží do nákupního košíku nezaručuje jeho rezervaci nebo disponibilitu. Po některém zboží je velká poptávka a může se stát, že bude vyprodáno dříve než bude potvrzen váš nákup, ačkoliv mohlo být k dispozici ve chvíli, kdy jste ho přidal/a do svého nákupního košíku.
Způsob platby
DEBETNÍ NEBO KREDITNÍ KARTA
Pokud dáváte přednost platbě při převzetí zboží ve svém bydlišti, zvolte platební metodu „Na dobírku“ a klikněte na „Potvrdit platbu“. Pokud ano, budeme potřebovat číslo vašeho bankovního účtu, abychom vám mohli peníze vrátit. Jakmile obdržíme tyto údaje, přistoupíme k vrácení peněz.
Zaregistrujte se na attrattivo.cz
Zaregistrujte se na attrattivo.cz a začněte využívat mnoha výhod:
Ušetříte čas při dalších nákupech, protože nebudete muset opakovaně zadávat své údaje. Prohlédnete si historii svých objednávek. Líbí se vám nějaké oblečení a chcete ho mít stále na očích? Přidejte ho do svého seznamu přání!